Control %100 Türkçe Yama Cracked

Anonymous Çeviri'ye ait olan Control Türkçe Yama çevirisi tarafımızca cracklenmiştir.
Yamada tüm korumalar kaldırılmıştır.
Yamayı kurarak oyunu tamamen Türkçe oynama keyfine varabilirsiniz.
Ayrıca Anonymous'un düşünemediği DX12 desteğini de eklemiş, ayrı bir exe sunmuş durumdayız.

Yama linki https://www.mirrored.to/files/05NNVV7P/Control_Türkçe_Yama_-_Cracked_By_Anti-Anonymous.zip_links

Yeni yama linki için buraya tıklayınız.


Anonymous'a Not : Yamanın kırıldığını ve çalıştığını sizde biliyorsunuz. İnsanları kırılmadı diye kandırmayın!  Cracklenemediği için mi kapattınız serverciklerinizi? Kırılamadığı için sattığınız insanlarda giremiyor ya ^_^ Anca kendi tayfanızı inandırırsınız. Bu arada yeni crack yolda, kırıldı mı yoksa kırılmadı mı birlikte göreceğiz. :)

Önemli Not : Yama çalışmakta fakat yama sahipleri tecrübesiz olduğu için serveri kapatmakla çare buldular. Yamayı alanlarda erişemiyor. Merak etmeyin, yeni sürümü paylaşacağım. Ata bindim geliyom lan rez alın!


Kurulum : 
  • Arşivin içindeki dosyaları oyunun kurulu olduğu dizinin içine atınız.
  • AntiAnon-Control-TRYama-DX11.exe veya AntiAnon-Control-TRYama-DX12.exe dosyasından oyuna girmelisiniz.
  • Oyuna girdikten sonra ayarlardan dili Türkçe olarak ayarlayınız.


İYİ EĞLENCELER :)

-- Anoncuklara selam olsun <3

Yorumlar

  1. puhahaha sağlam güldüm :D Helal olsun HADLERİNİ BİLDİRMİŞSİNİZ. Yalama yöneticiyi arkalarına alıp dhde insanlara hakaret edip hak yemeyi görsünler. Gidip yine basiretsiz yönetime zırlayıp sildirsinler bakalım bu blogu da, sildirebiliyorlar mı :)

    YanıtlaSil
  2. Dostum ben dx12 den de dx11 den de yaptım fakan Türkçe yapınca heryer rusça oluyor bi açıklar mısın rica etsem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi okusana adam ne yazmış.şuan yama ne bu sürümde nede orjinalde çalışıyor.
      arkadaşı bekliyoruz kıracak diye.

      Sil
  3. Kusura bakma kardeşim ya dikkat edememişim tamamdır.

    YanıtlaSil
  4. hocam yama ne oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde çalışmaları yapıyorum :)

      Sil
    2. kolay gelsin ozaman

      Sil
    3. yama kırılamadı sanırım henüz

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Meşgul olduğum için şu an ilgilenemiyorum, önümüzdeki vakitte halledeceğim.

      Sil
  6. kralı gelse kıramaz korumamızı sağlamlaştırdık şimdi git ötede oyna hacker mış ahahah sen git yumurta kır.ahahaha .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntı yok, siz kralını getirin onu da yamulturuz. Canınızı mı yaktım yoksa :=)
      Ha, ağlıyor musun yoksa?
      Ağlamak yerine Walky'e yakması için 3-5 karton cigara al, lazım olacak ;)

      Bu arada.. bu sizin yolladığınız elemanlara verdiğim son cevap. Burayı ağlama duvarına çevirmeye devam ederseniz, en hafif şey yamanızın kırılması olur.. Geri dönüşü olmayacak yollara girmenizi açıkcası bir dostunuz olarak pek istemem. :))

      Sil
  7. WD2'ye para vermiş biri olarak ücretsiz olarak yayınlamanız beni ziyadesiyle mutlu etti.. Gönüllü süsüyle yaptıkları iş canımı sıkmaya başladı benimde.. Düşünsenize WD2'ye para vermişim.. Başka PC'ye kurmak için HWID sıfırlamam gerekiyormuş.. Bunun içinde onlardan ricada bulunmam gerekiyormuş.. Oyunu bitirmişim(WD2'yi) kendi bilgisayarımdan kaldırıp arkadaşıma kurmak istiyorum.. Ne deseler beğenirsiniz.. Neymiş herkes öyle yaparsa kimse almazmış.. Yok artık.. Arkadaşıma kuramıyorum anladım.. Kendi PC'lerim arasında değişimli de kuramıyorum.. İzinliymiş efenim izinli.. Daha bu anlattığım Discord kanallarındaki adaletsizliği yansıtmıyor bile..
    Ellerinize sağlık hocam.. Control'ün yaması kırılmasaydı gidip 20TL verip almaz oynamazdımda.. Bi daha onlara ücret vermek mi.. Aman aman.. Umarım nasıl yüzleri olduğunu herkes görür bunların..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar