Anonymous Mağdurları Hakkında

Tecrübesiz Anonymous software developercikleri serverlerin fişini çekmekten başka bir şey yapamıyor :)

Satın alıpta Watch Dogs 2 Türkçe oynayamayan mağdur arkadaşlar buradan yamayı indirip oynayabilirler :-)
Yama açık şekilde paylaşılmış durumda, Anoncuklar aa onda virüs var bunda trojan var, yok efendim modemi söküp götürüyorlar diye algı yaratıyorlar. Kırılan yama kullanılmasın, ne koparsak kârdır, yamayı bizden alsınlar diye çıkardıkları bir yaygara..

Anoncuklar buna da kırılmadı falan diyebilir, hmmm. Sizleri de düşündüm :=)

Yamanın ekran görüntüleri .. Bu yama da kırılmadı, kırma girişimi ya.. :)




Merak etmeyin Control'u de Control ediyorum :-)

Yorumlar

  1. https://www.virustotal.com/gui/file/96fdca7bbc99b55ee4eb4d3db509132e10828cecf9863cf5abb9899185e8e461/detection hiç bir virüs yok

    YanıtlaSil
  2. heykelin yapılmaya kalk daşşağına beton yetemeyecek brom controlde bi el atsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende AC Odyssey'i paylaşıyorum broooo :) Benim daşşaklarda fazla mı ?

      Sil
    2. adamsun adam

      Sil
    3. Daşşaklarıma beton yetmez herhalde benimkine de :) :) Korsana da uyarladım üstelik :D :D Ama o hala Upload ediliyor :D Biraz bekletecem kusura bakmayın.

      https://www.torrent-oyun.com/threads/assassins-creed-odyssey-tuekce-yama-orijinal-ve-korsan-icin-uyumlu-uecretsiz.532619/

      Sil
    4. Control üzerinde gerekli çalışmalarımı yapıyorum, hazır olduğunda duyurusunu geçerim :=)

      Bu arada Odyssey yaması paylaşan arkadaşın eline sağlık, istersen iletişime geçebiliriz?

      Sil
    5. hocam odyssey silinmiş bidaha at gözünü sevem

      Sil
    6. konuyu silmişler torrentoyundan link atar mısınız buraya assassin's creed odyssey Türkçe yamasının. ??

      Sil
    7. reis odyssey atar mısın silinmiş

      Sil
  3. Ancestors: The HumanKIND Odyssey yamasını da paylaşma ihtimaliniz var mı?

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar bir yamayı 1 yılda bile bitiremeyen ekip, hem başka çevirmenleri hem de oyuncuları mağdur edip. Üstüne özür dilemek yerine yamayı ücretle satıyorlarsa her şeyi hak etmiş demektir. Bu arada ac odyssey yamasını dün torrent oyundan kaldırmışlar. Tekrardan paylaşılacak mı?

    YanıtlaSil
  5. odyssey tr yama korsan :)

    https://drive.google.com/drive/folders/1O6MZJe9h4F-nfM94xOvlCqBauPvIViTA

    YanıtlaSil
  6. control son durum nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meşgul olduğum için şu an ilgilenemiyorum, önümüzdeki vakitte halledeceğim.

      Sil
  7. Benim yerime anonim isimlerle çocukça saçma sapan mesaj yazan dangalaklar var. Burayı kirletmesin diye yorumları onaya aldım. Burayı sizin çöplüğünüze çevirmenize müsade etmem. Hadi kendi çöplüğünüze çocuklar..

    YanıtlaSil
  8. hocam ara ara buldum senin siteyi sonunda. helal olsun sana.
    bunlardan korkan bu torrent oyun siteleri de ayrı bir komik. sanki bir telife sahiplermiş gibi senin koyuduğun linkleri kaldırdılar. cahillik ayrı bir şey. ya da bunlar o torrent sitesine de para veriyor ki linkini koymasın.
    çalışmalarının devamını bekliyor ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar